maandag 21 maart 2016

Chrono Thuin 20 maart '16

Zevende chrono in Thuin, net onder Charleroi en boven Beaumont.
Deze keer een prachtig, droog parcours. Wel koud aan de start rond 9 uur.
Na een korte opwarming start ik rustig.
Een eerste pittig stuk in de bossen vlakbij Thuin rijdt zalig.
Zonder in het rood te gaan loopt het vlotjes en voelen de benen goed aan.
De bandenkeuze is perfect (Specialized Fast Track).
Na 2 uur wedstrijd beginnen de benen toch wat vermoeid te geraken. Misschien wat te weinig gedronken in het eerste uur. Tussen km 40 en 55 krijg ik het moeilijker maar met nog 10 km te gaan begint het weer beter te lopen. Ik haal nu ook wat chronorijders in en dat stuwt me vooruit.
Ik finish in 3u33', meteen mijn 2° beste tijd hier.
Nu eerst de skilatten aan alvorens weer op te duiken in Grand-Leez of Tangissart.

Geen opmerkingen: