maandag 13 juni 2016

Transcollines Flobecq

 
Ze volgen elkaar nu snel op.
Vorige zondag nog in Langdorp. De zaterdag erop al Flobecq.
Mijn derde deelname hier. Samen met Vince onderweg op de autosnelweg nog in de file voor een dodelijk accident.
Op Facebook had de organisatie beloofd dat het parcours bespaard was gebleven van de zware regenval. Not!!
Het parcours lag er modderig bij en de parcoursbouwer mocht er gerust een paar stukken uit gelaten hebben. Vooral rond km 50 - 55 was de bosstrook er teveel aan. Velen gaven er daar de brui aan.
Met een slecht gevoel - de ganse week zware benen - van start gegaan. Na 5 km al gestopt om mijn achterband bij te pompen. Halverwege 3.5 km misreden door enkele anderen verkeerdelijk te volgen en daardoor 9 volle minuten aan mijn broek, gestopt om mijn ketting te laten bijsmeren, ... Enfin, dan weet je dat wat verder in de uitslag eindigt dan vorig jaar. Toen nog 15°, nu 33°. Een goeie training, dat wel.
Maar als het volgende jaar nog zo veel geregend heeft, zien ze mij niet.

Geen opmerkingen: