zaterdag 18 mei 2013

Les Cîmes de Waimes

Altijd leuk terugkeren naar Waimes, ook al is het één van de verste verplaatsingen.
In de buurt van Ovifat op de Hoge Venen. Enkele weken terug was ik er nog op weekend met de voeten in de sneeuw.

Met het idee om een podiumplaats te halen, want beter getraind deze winter en vorig jaar vierde M3, hoopte ik op goede benen. De dagen voordien voelden die niet ok aan doordat ik de week ervoor zwaar had getraind.
Bij de opwarming ging het nog redelijk maar bij de start voelde ik onmiddellijk de benen vollopen. Van de eerste tot de laatste km zou ik pijn in de bovenbenen voelen. Resultaat: nekpijn, rugpijn, zware armen, ... kortom eentje om rap te vergeten, maar toch eentje om van te leren.
Het parcours was vrij nat en de wortels van de dennenbomen leken nog meer dan anders hoger uit te steken.
Ik reed dezelfde tijd als vorig jaar maar dat kon me niet opbeuren. Ik eindigde slechts 9° in mijn categorie en 153° algemeen. Op naar de volgende...

Geen opmerkingen: